КП «РЕО-2» закликає перевірити квартирні водоміри


Що потрібно мешканцю багатоквартирного будинку, щоб перевірити квартирний лічильник води?
Звернутися до КП «РЕО-2» за адресою вул. Кільцева дорога, 5-б, для оформлення заявки на демонтаж водоміру.
Фахівці комунального підприємства розмістять на місце лічильника спеціальну вставку, що дозволить не перекривати воду та не допустити витоку і затоплення помешкання при користуванні водою.
Після цього демонтований лічильник мешканець має віднести на повірку до виробничого відділу Розрахункового департаменту ПАТ «АК «Київводоканал» (вул. Електротехнічна, 16, к. 104).
З собою необхідно мати не лише водомір, а й його технічний паспорт. Після здачі лічильника на повірку, споживачу виписують квитанцію на оплату послуг, яку необхідно сплатити та принести з собою для отримання повіреного лічильника.
Якщо несправність або непридатність до повірки лічильника помітна одразу, прилад не приймається.
При цьому, роботи з повірки лічильника сплачуються у будь-якому випадку, навіть якщо результати повірки показали непридатність до подальшої експлуатації.
Саме тому комунальники радять лічильники, яким понад 10 років одразу замінити на нові, не витрачаючи кошти на повірку.
Після встановлення повіреного лічильника його необхідно зареєструвати в комунальному підприємстві в дні прийому (середа з 14.00 - 18.00, п’ятниця з 14.00 до 18.00).