КП «РЕО-6»: Функції об’єднаної диспетчерської служби (фото)
Об’єднана диспетчерська служба КП «РЕО-6» цілодобово здійснює контроль за роботою комунального підприємства та забезпечує усунення неполадок ліфтів, систем опалення і гарячого водопостачання (теплових пунктів, бойлерних, котельних, елеваторних вузлів), систем холодного водопостачання (насосних установок, водопідкачок), каналізації, систем газопостачання, електрощитових житлових будинків, освітлення сходових кліток.
Найважливішою та однією з основних функцій ОДС є приймання і виконання комунальниками робіт за заявками населення.
Приймання заявок здійснюється безпосередньо від мешканців за телефоном, а також за допомогою прямого зв'язку через переговорні пристрої, установлені у під'їздах будинків і кабінах ліфтів. Реєстрація заявок населення і контроль за виконанням робіт здійснюються цілодобово за допомогою журналу заявок населення.
При надходженні сигналів про аварію або ушкодження магістралей водопроводу, каналізації, теплопостачання, телефонної мережі, підземної електросилової і електричної мережі, трансформаторних підстанцій і ввідних шаф, газопроводів і газового обладнання аварійна служба зобов'язана повідомити у відповідні спеціалізовані підприємства, їх аварійні служби і простежити за виконанням необхідних робіт зазначеними службами до повної ліквідації аварій.
Роботи виконуються силами РЕО .