КП «РЕО-9»: Інформація для споживачів комунальних послуг
Згідно Правил утримання житлових будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 17.05.2005 № 76 об’єднана диспетчерська служба КП «РЕО-9» веде безперервний контроль за роботою інженерного обладнання, реєструє його роботу у відповідних журналах і негайно усуває несправності й аварії; про всі аварії або перерви в роботі систем водопостачання, каналізації, тепло-, електропостачання терміново повідомляє слюсаря-сантехніка або аварійну службу, а також спеціалізовані організації, які обслуговують ліфти, газове, водопровідно-каналізаційне й інше обладнання.
Однією з основних функцій ОДС є приймання і виконання робіт за заявками населення. Приймання заявок здійснюється безпосередньо від мешканців за телефоном, а також за допомогою прямого зв’язку через переговорні пристрої, встановлені у під’їздах будинків і кабінах ліфтів.
Реєстрація заявок населення і контроль за виконання робіт здійснюються цілодобово за допомогою журналу заявок населення.
Телефони диспетчерської служби КП «РЕО-9» 424-73-32 або 424-36-05