Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Логопедична реабілітація (фото)

Опубліковано 06 листопада 2013 року о 09:32

З метою виконання соціальних ініціатив Президента України у відділенні соціально-медичної реабілітації дітей з дитячим церебральним паралічем, розумово відсталих дітей та дітей з ураженням центральної нервової системи з порушенням психіки Територіального центру соціального обслуговування Святошинського району м. Києва постійно з дітьми-інвалідами з порушенням мовлення  проводиться  логопедична реабілітація.

Дефекти мови спричиняються недостатністю мовних навичок і порушеннями моторики органів мовлення. Види дефектів можуть бути найрізноманітнішими – від поганої вимови деяких звуків до повної нездатності розуміти і використовувати мову або розладів орально-моторних механізмів мовлення. Дефекти мови можуть викликатися втратою слуху, неврологічними розладами, затримками психічного розвитку, травмами мозку, дією хімічних і наркотичних речовин, фізичними вадами (розщілини губи і піднебіння), невикористанням мови.

У системі реабілітаційної роботи з дітьми, хворими на церебральний параліч, важливе місце посідає корекція і розвиток їхнього мовлення. Мовленнєві порушення у дітей з церебральним паралічем потребують комплексної і систематичної роботи, спрямованої як на корекцію фонетико-фонематичних розладів, так і на розвиток лексики і граматичних умінь та навичок.

Логопедична корекція – це організована спеціальним чином педагогічна допомога, яка носить диференційований характер з урахуванням різновиду порушень, а також сукупність спеціальних методів та прийомів надання допомоги дітям, які мають відхилення у мовленнєвому розвитку.

При роботі з мовними порушеннями основними завданнями логопеда є: виявлення причини мовного недорозвинення, коректування процесів, що викликають мовний дефект; коригування мовного дефекту.

У комплекс корекційно-розвиваючих заходів, здійснюваних логопедом включені:

-         логопедичний масаж;

-         пасивно-активна гімнастика мімічних м‘язів і артикуляційного апарату;

-         вправи для розвитку мовного дихання;

-         корекція звукові мови, фонетична ритміка, формування елементарної фрази з 2 – 3 складів, формування доступних граматичних категорій;

-         розвиток дрібної моторики рук ( ритму і координації рухів).

У дітей з церебральним паралічем особливої уваги потребує розвиток та вдосконалення моторики.

 

Джерело: УПСЗН Святошинського району.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux