Метод об’єднання класних керівників обговорило вплив родинного виховання на розвиток творчої особистості учня (фото)
Ні для кого не секрет, що на розвиток дитини помітно впливає зацікавленість батьків шкільним життям дитини.
Тому актуальними є слова В.О.Сухомлинського: «Педагогічна ідея - це крила, на яких злітає педагогічна творчість. Ідея надихає колектив, і починається найцікавіше і найпотрібніше в шкільному житті - колективна батьківська робота».
Саме роботі з батьками і впливові родинного виховання на розвиток творчої особистості учня було присвячено методичне об’єднання класних керівників, що 1 листопада відбулося у спеціалізованій школі № 304.
Школа була, є і залишиться одним з найважливіших соціальних інститутів, які забезпечують навчальний процес і реальне взаємодія дитини, батьків і соціуму.
Важливими умовами успіху співробітництва сім'ї і школи є "виховання всім світом", підтримка даного напрямку на всіх рівнях.
Кожен педагог, класний керівник мріє бачити у батьках дитини свого однодумця. Тільки компетентні, чуйні батьки зможуть вчасно зреагувати на зміни, що відбуваються з дитиною. Вирішальне значення при цьому набуває якість взаємодії, яке будується на повазі до дитини; переконаності в тому, що всі діти талановиті; створення ситуації успіху на кожному занятті; вірі в сили дитини і власні теж.
Отже, основними питаннями семінару були інноваційні форми роботи з батьками, які приведуть до всебічного розвитку творчого потенціалу кожного учня. Наприкінці семінару психолог провів діагностику ефективності діяльності класних керівників в роботі з батьками.