Методисти психологічної служби РУО впорядкували картотеку практичних психологів


У освітніх закладах за учасниками навчального процесу, їх психічним і психологічним здоров’ям повинна турбуватися психологічна служба школи чи дитячого садочка в особі практичного психолога, який постійно, а при певних ситуаціях миттєво, зреагує на виклики цього мінливого, інколи неадекватного середовища.
Цілісність системи соціально-психологічного діагностування та супроводження можливе лише при професійному кадровому забезпеченні, що дозволить реформувати учбовий процес, проводити соціально – психологічну корекцію і реабілітацію учнів, надавати психологічні знання педагогам і батькам.
З метою кращої координації роботи практичних психологів освітніх закладів району протягом вересня 2014 року було впорядковано картотеку інформаційного кадрового забезпечення психологічної служби району, кваліфікаційного рівня фахівців і матеріально-методичного забезпечення.
У ході впорядкування в колективі було узгоджено зміст і форми роботи, результати професійної діяльності психолога, розглянула питання професійної самоосвіти,а також напрямки атестації з подальшою корекцією їх діяльності.
Практичні психологи також визначили напрямки роботи - від консультування керівників шкіл з метою запобігання ускладнень у процесі керівництва навчальним закладом до діагностування та профілактики соціально-психологічних проблем, шкідливих звичок серед підлітків і до свідомого їх професійного самовизначення, адже голова мета психологічної служби – допомога дитині в складних життєвих ситуаціях, щоб вона впевненіше долала дороги життя.
Джерело: управління освіти.