Моніторинг якості надання адмінпослуг у столиці здійснюється постійно – Микола Поворозник (фото)


До ЦНАП Святошинського району в рамках всеукраїнської оцінки якості адміністративних послуг сьогодні навідалися заступниця міністра цифрової трансформації з розвитку публічних послуг Людмила Рабчинська, директор 4Service Group у Південній і Східній Європі та Центральній Азії Сергій Пашковський, перший заступник голови КМДА Микола Поворозник і директорка Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг КМДА Наталія Шамрай.
Подібний моніторинг у столиці здійснюється постійно. За словами першого заступника мера столиці Миколи Поворозника на брифінгу, що проходив у приміщенні Центру надання адміністративних послуг Святошинського району (просп. Перемоги, 97), зазначене оцінювання є одним з каналів зворотного зв’язку з отримувачами адмінпослуг. «Сьогодні в Києві працюють обладнані за найвищими сучасними стандартами 15 центрів надання адміністративних послуг. Прийом ведуть більше 400 універсальних висококваліфікованих адміністраторів. Через ЦНАП надається більше 200 видів послуг», – сказав перший заступник мера.
Моніторинг роботи ЦНАП сьогодні відбувається постійно завдяки роботі кол-центру за принципом єдиної «гарячої лінії». Це дозволяє покращити якість надання консультацій. Крім того, залишити відгук про роботу центру можна на Веб-порталі адміністративних послуг міста Києва.
В умовах пандемії ЦНАП столиці вживають необхідних протиепідемічних заходів і продовжують працювати у штатному режимі та приймати заявників. Роботу центрів переформатовано таким чином, що результати за 108 видами послуг, які надаються у ЦНАП, відправляють за допомогою поштового зв’язку, а за 15 видами, які державою реалізовано в електронному вигляді, результати можна отримати, не виходячи з дому.
Завдяки запуску першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг українці зможуть впливати на якість сервісу та покращувати його.