Можливістю дистанційного обслуговування та електронною чергою «Центру комунального сервісу» за кілька місяців скористалися понад 275 тисяч киян
Цього року комунальний концерн «Центр комунального сервісу» запровадив додаткові опції для клієнтів – дистанційне обслуговування та електронну чергу. Цими сервісами за кілька місяців скористалися понад 275 тисяч киян. Про це сьогодні під час привітання двомільйонного клієнта ЦКС заявив генеральний директор «Центру комунального сервісу» Андрій Щербина.
«Влітку цього року ми запустили електронні сервіси – «Дистанційне обслуговування» та «Електронну чергу». Зокрема, дистанційно наші послуги вже отримали майже 200 тисяч киян. Ще 75 тисяч клієнтів записалися до електронної черги на нашому сайті, щоб у зручний час прийти до сервісного центру. Ми і надалі плануємо розвивати існуючі онлайн-сервіси та реалізовувати отримання максимальної кількості послуг у режимі онлайн, зокрема, наразі працюємо над нагальним питанням – передача показань лічильників усіх комунальних послуг, якими користуються кияни, в єдиному місці», – сказав Андрій Щербина.
«Центр комунального сервісу» працює з 2015 року і є сучасним сервісом, в якому споживачі обслуговуються за принципом «єдиного вікна». Наразі у 38 сервісних центрах кияни можуть зручно і швидкого переукласти договір, передати показання лічильників, звірити нарахування чи коригувати. За неповний рік ЦКС надав два мільйони консультацій і послуг.