Належне надання житлово-комунальних послуг залежить від вчасної сплати за них
КП «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Cвятошинському районі м.Києва» повідомляє, що відповідно до п.5 ч.3 ст.20 Закону України «Про житлово – комунальні послуги», споживач зобов’язаний оплачувати житлово-комунальні послуги у строки, встановлені договором або законом.
Багато боржників ігнорують добровільну сплату боргу за житлово-комунальні послуги, що призводить до неналежного рівня надання житлово-комунальних послуг. Відповідно до чого посилюється робота з боржниками: сповіщаються про заборгованість в телефонному режимі, надсилаються листи-повідомлення, вивішуються об’яви, надсилаються досудові претензії, в яких пропонується сплатити заборгованість, або укласти договір реструктуризації заборгованості. В разі несплати боргу юристами відділу проводиться робота про стягнення заборгованості в судовому порядку, а саме стягнення заборгованості примусово, або накладення арешту на майно органами виконавчої служби.
Як приклад, по філії ЄРРЦ № 808 було надіслано боржнику досудову претензію про сплату заборгованості за житлово-комунальні послуги, проте боржник не сплатив заборгованість і юристи відділу по роботі з боржниками звернулися до суду. В результаті розгляду справи суд прийняв рішення про задоволення вимог щодо стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги з боржника. На основі рішення суду органами ВДВС було відкрито виконавче провадження, в ході якого накладено арешт на автомобіль та відправлено його на штраф майданчик. Саме це спонукало боржника знайти кошти протягом дня і погасити заборгованість за житлово-комунальні послуги, яка становила більше 22 тис. гривень.