Наполеглива праця вчителя і його творчість розвиває в учнях ініціативність та прагнення до самовдосконалення (фото)
"Творчість, майстерність, досконалість – це, насамперед, наполегливість,
наполеглива праця"
В. О. Сухомлинський
"Урок - це дзеркало загальної і педагогічної
культури вчителя,мірило його інтелектуального
багатства, показник його кругозору,ерудиції"
В.О. Сухомлинський
29 жовтня 2013 року відбулось чергове засідання Педагогічної ради СЗШ № 140. На засіданні Педагогічної ради школи розглядались питання про місце уроку в розвитку творчої ініціативи учнів, про адаптацію 1-го класу до школи і 5-го класу до предметного навчання, також про адаптацію десятикласників до старшої школи, про забезпечення соціальних потреб учнів, охорону дитинства та територію безпеки дітей школи. Окрім того, представлено новинки методичної та фахової літератури для вчителів.
Під час свого виступу, директор школи Семенюк О.Є. зазначила, що саме щоденна наполеглива праця вчителя і його творчість розвиває в учнях ініціативність та прагнення до самовдосконалення. Спираючись на основоположні принципи педагогіки В.Сухомлинського, можна знайти безліч шляхів активізації творчого та інтелектуального потенціалу учнів.
В ході обговорення основних тем було визначено, що процеси адаптації проходять успішно, однак, робота педагогічного колективу та соціально-психологічної служби школи в цьому напрямку, буде продовжуватись протягом всього навчального року.
Серед питань, що перебувають на постійному контролі адміністрації школи - питання соціального захисту учнів, охорони дитинства, робота з учнями з числа пільгових категорій та тих, що перебувають на контролі школи, профілактика негативних явищ в учнівському середовищі, профілактика травматизму та безпека життєдіяльності учнів.
Як завжди, засідання пройшло у робочій оптимістичній атмосфері. Визначено пріоритетні питання для роботи колективу, а також, підведені підсумки виконання рішень серпневого засідання ради.





