Науково-педагогічна школа спеціалізованого закладу № 196 (фото)


Перехід на інноваційну модель розвитку став незаперечною вимогою для кожного освітнього закладу ХХІ століття. Така об'єктивна вимога спонукає методичні об'єднання учителів-предметників, педагогічний колектив генерувати нові знання – той інтелектуальний потенціал, який може забезпечити не лише відповідні конкурентні переваги для сучасної школи, а й подальший розвиток розуміння необхідності навчання кожного учасника освітнього процесу протягом усього життя, як того вимагає акме освіта.
Визначальним і невід'ємним складником такого поступу є дієва науково-педагогічна школа, статус якої на сьогодні особливий, адже саме вона створює в освітньому закладі фундаментальні теоретико-методологічну та методичну бази задля вирішення науково-педагогічної проблеми школи.
Корисним і не менш важливим у діяльності кожного освітнього закладу є аналіз діяльності як колективу педагогічного в цілому, так і кожного, хто створює педагогічне підґрунтя успіху та якісної сучасної освіти. Тому у спеціалізованій школі № 196 на першу позицію поставлено інтелект – як один із найдорожчих ресурсів людства. Школа працює над вирішенням багатьох проблем, серед яких чільне місце посідає проблема виявлення та виховання обдарованих дітей, молоді та питання взаємодії учасників навчально-виховного процесу узгодженої діяльності вчителів та учнів, спрямованої на досягнення спільних цілей і результатів та вирішення важливих завдань.
Вже стало традиційним для спеціалізованої школи № 196 м. Києва у час, який є канікулярним для учнів, активно заглиблюватися у питання науково-методичної роботи, ставати на шлях інноваційного пошуку планів, проектів.
Протягом останніх днів грудня 2015 року і перших днів січня 2016 року у спеціалізованій школі № 196 відбулося ряд дій у науково-педагогічній діяльності школи, зокрема педрада «Багатогранна система заходів суб'єкт-суб'єктної взаємодії педагогів з учнями, спрямованих на всебічну актуалізацію пізнавально-творчого потенціалу особистості задля підвищення якості освіти», МО вчителів-предметників, семінари, засідання науково-методичної ради закладу, де було заслухано і переглянуто звіти-презентації учителів, які атестуються.
Бути закладом, який постійно на шляху змін, звершень і досягнень –кредо спеціалізованої школи № 196.
Джерело: СШ № 196