В Святошинській адміністрації пройшло перше засідання оперативного штабу в новому році (фото)


Перше засідання в новому році щотижневого оперативного районного штабу, з метою здійснення постійного контролю за підготовкою підприємств, установ та організацій Святошинського району м. Києва до роботи в осінньо-зимовий період 2015/2016 року, 6 грудня 2016 року провів перший заступник голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Сергій Пилипчук. Участь в засіданні взяли керівники комунальних підприємств району, самостійних структурних підрозділів державної адміністрації, представники спеціалізованих обслуговуючих організацій.
Перед початком засідання перший заступник привітав присутніх з Новорічно-Різдвяними святами, далі перейшли до запланованої роботи.
Було розглянуто стан виконання протокольних доручень, які були отримані керівниками структур та відомств на минулому засіданні оперативного штабу.
Одним з актуальних питань було розглянуто організацію роботи з функціонування пунктів обігріву розміщених в районі.
Присутні відповідальні особи доповіли про організацію робіт з очищення закріплених територій (тротуарів, підземних переходів, доріг, прибудинкових територій) від снігу і накрижень та стан забезпечення очищення покрівель житлових будинків від снігу та бурульок, а також огородження небезпечних місць попереджувальною стрічкою.
Далі було розглянуто питання по усуненню пошкоджень на зовнішніх мережах централізованого опалення та стану закриття контрольних карток на тимчасове порушення благоустрою і проведення робіт з відновлення благоустрою після розриттів.
Детально зупинились на розгляді, контролі та оперативному реагуванні за виконанням звернень громадян, що надходять до Комунальної бюджетної установи "Контактний центр міста Києва" Київської міської державної адміністрації (15-51) та аналіз якості їх виконання.
Наприкінці засідання переший заступник попередив про організацію роботи з чергування в період Різдвяних свят та очікуване погіршення погодних умов за прогнозом синоптиків Гідрометцентру.