Незабаром мешканці гуртожитку по вулиці Академіка Корольова, 9-а стануть повноправними господарями власних помешкань
На виконання Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» в Святошинському районі столиці розпочався процес видачі ордерів мешканцям гуртожитків, що були передані від установ та організацій різних рівнів в комунальну власність міста.
З цією метою Святошинська районна в м. Києві державна адміністрація, реалізуючи своє право видачі ордерів на жилі приміщення в гуртожитках, розпочинає прийняття документів від мешканців для прийняття рішення про видачу ордерів.
Першою ластівкою реалізації даного процесу на теренах Святошинського району стане гуртожиток по вулиці Академіка Корольова, 9-а.
Щоб пришвидшити процес реалізації права мешканців гуртожитків на житло, відділ обліку та розподілу житлової площі Святошинської райдержадміністрації запрошує всіх зацікавлених мешканців даного гуртожитку до участі в роботі громадських комісій, на яких буде розглянуто всі подані на даний момент заяви про видачу ордерів.
Всі бажаючи можуть звернутися із заявами про видачу ордерів до відділу обліку та розподілу житлової площі Святошинської РДА за адресою: м. Київ, вул. Львівська, 8/6, каб. 212, понеділок, вівторок, середа з 09-30 до 12-30.
До заяви обов’язково додаються наступні документи (оригінали та копії):
Паспорти та ідентифікаційні коди всіх членів родини;
Свідоцтва про народження дітей;
Свідоцтва про сімейний стан;
Довідка по Ф-3;
Довідки про відсутність власного житла з усіх місць реєстрації;
Підстави для вселення (ордер, клопотання, розпорядження та інше);
Довідки з місця роботи або навчання всіх членів родини;
Довідки про відсутність захворювання на туберкульоз;
За необхідністю запитуються інші додаткові документи.
Всі документи подаються в паперовій папці-скорозшивачі, додаються 10 аркушів паперу формату А-4; 4 конверти з марками.
Заява (на бланку відділу) приймається тільки за наявності всіх необхідних документів.
Джерело: відділ (Центр) надання адміністративних послуг Святошинської РДА.