Нормативно-правовий аспект в діяльності соціального педагога в умовах впровадження Програми «Нова школа» (фото)


9 листопада 2017 року в спеціалізованій авіаційно-технологічна школі № 203 відбувся семінар для соціальних педагогів закладів освіти Святошинського району на тему: «Нормативно-правовий аспект в діяльності соціального педагога в умовах впровадження Програми «Нова школа», який провела Совенко Лариса Петрівна, методист науково-методичного центру РУОМС.
У вступному слові, Совенко Л.П. відзначила, що спостерігаючи за стрімким розвитком науки і техніки, а разом з тим соціальним та інтелектуальним запитом особистості, кожен з нас чітко усвідомлює, що школа повинна працювати в режимі розвитку, вона, тяжіє до втілення різних освітніх та управлінських інновацій. А сам процес пізнання – безперервний, тому пізнавати нове або ж повертатися до вивченого нікому не пізно. Сьогодні школа – це заклад освіти, де успішно втілюються інноваційні управлінські та педагогічні технології.
Рептух Марина Павлівна, заступник директора САТШ № 203, презентувала заклад та методики в роботі, які всебічно і гармонійно розвивають особистість, зберігають і розвивають приховані здібності дитини, розкривають її неповторний індивідуум, виховують дитину як соціальну особистість, готову до співпраці з іншими людьми, яка вміє знайти своє місце в суспільстві, відчуває взаємозв'язок з природним та життєвим середовищем.
Козинська Олена Олегівна, соціальний педагог САТШ № 203 розповіла колегам про теоретичні засади роботи соціального педагога з нормативними та нормативно-правовими документами та розкрила тему: «Нормативно-правовий аспект в діяльності соціального педагога в умовах впровадження Програми «Нова школа».
Лариса Петрівна та Олена Олегівна провели з присутніми на семінарі соціальними педагогами огляд рекомендованої бази документів для подальшої роботи.
Підводячи підсумки семінару методист НМЦ Совенко Л.П., підкреслила, що інноваційний розвиток сучасного загальноосвітнього навчального закладу – це цілеспрямований і незворотний процес, що забезпечує якісні зміни, перехід ЗНЗ до нового якісного стану. Інноваційний розвиток ЗНЗ здійснюється переважно за допомогою цілеспрямованого внесення в його діяльність якісно нових елементів, їх взаємозв’язків і характеристик. Передумовою, умовою і змістом цих змін виступають інновації та нововведення, що забезпечують оптимальний і сталий розвиток ЗНЗ.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту.