Оперативне вирішення питань по закриттю звернень до Контактного центру м. Києва – нагальне завдання працівників КП «РЕО-10»
Якнайшвидше вирішення проблем, з якими мешканці району звертаються до Контактного центру м. Києва, не тільки піднімає рівень довіри киян до комунальних служб, але й дисциплінує самі ці служби щодо виконання звернень киян.
Зрозуміло, що не всі звернення можна вирішити швидко, але якісна організація роботи комунальників, ефективне реагування на існуючу проблему, безумовно, є ключовими.
Ось нещодавно, працівники КП «РЕО-10» відреагували на звернення громадян житлового будинку №4 по вул. Синьоозерній до Контактного центру м. Києва, провівши роботи по ремонту вхідної групи вищезазначеного будинку.
Реакцією на звернення стало і проведення працівниками ремонтної групи відновлювальних робіт П-подібної огорожі сміттєвих контейнерів за адресою вул. Туполєва, 17/19.
Ми вдячні мешканцям району за ініціативу, яку вони проявляють, адже небайдужість до проблем рідного міста - гарний стимул до покращення якості життя у столиці та ефективного вирішення проблемних питань громадян.