Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Оперативне вирішення питань по закриттю звернень до Контактного центру м. Києва – нагальне завдання працівників КП «РЕО-10»

Опубліковано 19 листопада 2013 року о 15:36

Якнайшвидше вирішення проблем, з якими мешканці району звертаються до Контактного центру м. Києва, не тільки піднімає рівень довіри киян до комунальних служб, але й дисциплінує самі ці служби щодо виконання звернень киян.

Зрозуміло, що не всі звернення можна вирішити швидко, але якісна організація роботи комунальників, ефективне реагування на існуючу проблему, безумовно, є ключовими.

Ось нещодавно, працівники КП «РЕО-10» відреагували на звернення громадян житлового будинку №4 по вул. Синьоозерній до Контактного центру м. Києва, провівши роботи по ремонту вхідної групи вищезазначеного будинку.

Реакцією на звернення стало і проведення працівниками ремонтної групи відновлювальних робіт П-подібної огорожі сміттєвих контейнерів за адресою вул. Туполєва, 17/19.

Ми вдячні мешканцям району за ініціативу, яку вони проявляють, адже небайдужість до проблем рідного міста - гарний стимул до покращення якості життя у столиці та ефективного вирішення проблемних питань громадян.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux