Організація впровадження експериментальних програм на Всеукраїнському рівні: з досвіду роботи спеціалізованої школи № 304 (фото)
Саме таку назву мав семінар-практикум для заступників директорів закладів освіти Святошинського району, відповідальних за проведення інноваційної діяльності, який проходив 27 квітня 2015 року в спеціалізованій школі № 304.
«В інноваційному закладі освіти триває інтенсивне переосмислення цінностей, долаються стереотипи педагогічного мислення, здійснюються глибинні, системні перетворення, що стосуються всіх аспектів реформування навчально-виховного процесу. Такі заклади, в яких педагогічний та учнівський колективи експериментують, апробують, впроваджують нові педагогічні ідеї, теорії, технології, можна вважати інноваційними», - у вітальному слові зазначила Ганна Шуть, директор СШ № 304.
Марія Тромса, методист районного науково-методичного центру зазначила, що інноваційна освітня діяльність здійснюється на всеукраїнському, регіональному рівнях та рівні окремого навчального закладу. Рівень інноваційної освітньої діяльності визначається її змістом (розробка, розповсюдження чи застосування інновації), а також масштабністю змін, що вноситимуться в систему освіти внаслідок застосування запропонованої інновації. Так, освітня діяльність всеукраїнського рівня передбачає апробацію інновації та експериментальну перевірку продуктивності й можливості застосування у системі освіти.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Сидоркін Євген розглянув разом з колегами дидактико-методичну систему розвитку дитячої творчості у межах навчального процесу дошкільного та загальноосвітнього навчальних закладів та визначив основні пріоритети оптимізації інформаційних мережевих ресурсів для забезпечення експериментальної діяльності учнів при вивченні саме природничих наук.
Безумовно, досвід педагогічного колективу спеціалізованої школи № 304 допоміг колегам-освітянам досягти ще більшої педагогічної майстерності у вищезазначених питаннях.
Наостанок освітяни розглянули ряд документів, необхідних для впровадження експериментальних програм саме на Всеукраїнському рівні.




Джерело: управління освіти, молоді та спорту.