Освітяни Святошина окреслили сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів спеціальних класів (фото)


4 грудня в середній загальноосвітній школі № 297 Святошинського району м. Києва відбувся науково – практичний семінар на тему: «Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів спеціальних класів» для вчителів початкових класів, який підготували та провели методист управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Новікова Г.Й. та заступник директора з навчально – виховної роботи СЗШ № 297 С.А.Зайковська.
Науково – практичний семінар відбувся за участю кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника інституту спеціальної педагогіки НАПН України Бартєнєвої Л.І., завідуючої ПМПК управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Хоменко І.Б., вчителів початкових класів, психологів.
Трансформація в суспільстві спонукає освіту до вирішення питань, які зріли протягом багатьох років, стосовно втілення інклюзивної освіти у загальноосвітні навчальні заклади.
Третій рік в школі для дітей з тяжкими вадами мовлення відкриті та попрацюють спеціальні класи. На семінарі вчителі СЗШ № 297 Ворошилова Л.М., Федорчук С.П., які викладають в даних класах поділитися своїм досвідом роботи з даною категорією дітей із колегами району.
Під час активних дискусій, творчого спілкування та роботи фокус груп своїм досвідом також поділилися Норова Л.І. – учитель спецінтернату № 15 міста Києва та Шиденко О.В. – учитель початкових класів СЗШ № 281, які також працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.
В ході роботи з’являлись нові проекти, вдосконалювались шляхи подальшої реалізації завдань, які сприяють соціалізації та адаптації дитини, створення простору успіху. Педагоги прийшли до висновку, що принципово новим в роботі з учнями, які мають особливі освітні проблеми виступає формування цілісної системи, багатомірності сприйняття, поєднання традиційних та інноваційних підходів, запровадження адаптивних засобів навчання. Усі учасники семінару отримали книжку наробок та рекомендацій для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми проблемами в умовах інклюзивної освіти.
Отже, такі, націлені на гармонійний розвиток особистості практичні семінари, сприяють подальшому перспективному розвитку освітньої галузі.
Джерело: управління освіти.