Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Освітяни Святошина окреслили сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів спеціальних класів (фото)

Опубліковано 05 грудня 2014 року о 15:06
фото

4 грудня в середній загальноосвітній школі № 297 Святошинського району м. Києва відбувся науково – практичний семінар на тему: «Сутність процесів адаптації та модифікації для ефективності навчання учнів спеціальних класів» для вчителів початкових класів, який підготували та провели методист управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Новікова Г.Й. та заступник директора з навчально – виховної роботи СЗШ № 297 С.А.Зайковська.

Науково – практичний семінар відбувся за участю кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника інституту спеціальної педагогіки НАПН України Бартєнєвої Л.І., завідуючої ПМПК управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації  Хоменко І.Б., вчителів початкових класів, психологів.

Трансформація в суспільстві спонукає освіту до вирішення питань, які зріли протягом багатьох років, стосовно втілення інклюзивної освіти у загальноосвітні навчальні заклади.

Третій рік в школі для дітей з тяжкими вадами мовлення відкриті та попрацюють спеціальні класи. На семінарі вчителі СЗШ № 297 Ворошилова Л.М., Федорчук С.П., які викладають в даних класах поділитися своїм  досвідом роботи з даною категорією дітей із колегами району.

Під час активних дискусій, творчого спілкування  та роботи фокус груп своїм досвідом також поділилися Норова Л.І. – учитель спецінтернату № 15 міста Києва та Шиденко О.В. – учитель початкових класів СЗШ № 281, які також працюють з дітьми з особливими освітніми потребами.

 В ході роботи з’являлись нові проекти, вдосконалювались шляхи подальшої реалізації завдань, які сприяють соціалізації та адаптації дитини, створення простору успіху. Педагоги  прийшли до висновку, що принципово новим в роботі з учнями, які мають особливі освітні проблеми   виступає формування цілісної системи, багатомірності сприйняття, поєднання традиційних та інноваційних підходів, запровадження адаптивних засобів навчання. Усі учасники семінару отримали книжку наробок та рекомендацій для використання в роботі з дітьми з особливими освітніми проблемами в умовах інклюзивної освіти.

Отже, такі, націлені на гармонійний розвиток особистості практичні семінари, сприяють подальшому перспективному  розвитку  освітньої галузі.

 

Джерело: управління освіти. 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux