ПАТ «Інтеграл-банк» не перераховує кошти за прийнятими платежами від клієнтів КИЇВЕНЕРГО


Компанія ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» повідомляє своїм клієнтам про те, що ПАТ «Інтеграл-банк» припинив перераховувати кошти за платежами киян. Цей банк поповнив низку фінансових установ, послугами яких ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» не рекомендує користуватися в т.ч. для сплати за комунальні послуги та електроенергію.
З огляду на те, що внаслідок банківської кризи комерційні фінансові установи обмежують і навіть згортають свою роботу (ліквідуються або їх управління переходять до тимчасових адміністрацій), ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» наполегливо просить клієнтів сплачувати рахунки за комунальні послуги та електроенергію в державних банках.
Проконтролювати нарахування за своїм особовим рахунком, а також надходження платежів за електроенергію кожен клієнт-побутовий споживач електроенергії може за допомогою веб-сервісу «Особистий кабінет» на сайті www.kyivenergo.ua. Це допоможе запобігти накопиченню боргів і, як результат, відключенню електроенергії.
Згідно зі ст. 8 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» банки зобов'язані виконати доручення клієнта, що міститься в розрахунковому документі, протягом трьох операційних днів. Перерахування коштів вважається завершеним у момент зарахування оплати на рахунок одержувача. Всупереч чинному законодавству України ПАТ «Інтеграл-банк» майже три тижні як припинив перерахування оплати від мешканців столиці на рахунки ПАТ «КИЇВЕНЕРГО».
Джерело: КИЇВЕНЕРГО