ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» ділиться з КМДА досвідом створення сучасної інфраструктури взаємодії з киянами


Компанія ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» передає досвід побудови сучасної інфраструктури взаємодії з киянами Київській міській державній адміністрації (КМДА). Так, комерційний директор «КИЇВЕНЕРГО» Євген Бушма провів презентацію одного з центрів обслуговування клієнтів для заступника голови КМДА Петра Пантелеєва, депутатів Київської міської ради, профільних заступників голів райдержадміністрацій м. Києва.
За словами Петра Пантелеєва, надання житлово-комунальних послуг у Києві має стати повноцінним сервісом. Кияни повинні мати змогу звернутися до ЖЕО, тепло - та водопостачальної організації у зручний для них спосіб, з мінімальною втратою часу та зусиль. Саме тому КМДА вирішила перейняти досвід європейського рівня прийому споживачів у «КИЇВЕНЕРГО».
Формат центрів обслуговування «КИЇВЕНЕРГО» є взірцем сучасних взаємовідносин енергопостачальної компанії та клієнтів, що пропонує повний перелік послуг: консультації з питань електропостачання, опалення та гарячого водопостачання, комплексну послугу щодо заміни приладів обліку електроенергії, послуги з електромонтажних робіт та енергетичного аудиту. Наразі у столиці функціонує 12 комфортних і функціональних центрів обслуговування мережі «КИЇВЕНЕРГО». Протягом 2014 року кількість звернень клієнтів до центрів перевищила 600 тис.
Делегація від КМДА ознайомилася з просторими залами для очікування та консультування клієнтів, із зоною самообслуговування, де можна самостійно звірити розрахунки та сплатити за електроенергію платіжною карткою через веб-сервіс «Особистий кабінет» або ж навчитися цьому за допомоги фахівців «КИЇВЕНЕРГО». Представники КМДА дізналися про те, що всі 12 центрів обслуговування «КИЇВЕНЕРГО» приймають побутових клієнтів незалежно від району проживання або прописки. Мережу центрів побудовано з урахуванням проведених геомаркетингових досліджень таким чином, щоб у кожному адміністративному районі столиці був як мінімум один центр обслуговування. При цьому клієнт може скористатися будь-яким з них.
«Візит до ЖЕО або до іншої обслуговуючої організації має проходити для мешканця оперативно й комфортно, без черг, паперової тяганини чи безвідповідального ставлення з боку працівників. Існує низка прикладів успішного клієнтоорієнтованого сервісу, який ми повинні брати за основу в роботі з людьми. І наші житлово-експлуатуючі організації ми прагнемо переформатувати на діяльність саме в такому форматі: високий рівень знань, доброзичливість, робота на результат», – підкреслив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
«Компанія «КИЇВЕНЕРГО» створила ефективну інфраструктуру обслуговування клієнтів, яка крім сучасного сайту і контакт-центру 1588, популярної сторінки у Facebook складається з 12 центрів обслуговування клієнтів нового формату. Ми з гордістю представляємо нашу мережу центрів обслуговування, яка відповідає кращим світовим практикам, і готові ділитися успішним досвідом з КМДА», – зазначив комерційний директор компанії ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Євген Бушма.