ПАТ «Київенерго» не рекомендує клієнтам оплачувати рахунки в «Енергобанку»


Компанія КИЇВЕНЕРГО наполегливо просить своїх побутових та юридичних клієнтів не перераховувати через відділення ПАТ «Енергобанк» гроші для оплати електроенергії, гарячої води та опалення.
З січня 2015 року ПАТ «Енергобанк» зупинив перерахування отриманих від киян коштів за електроенергію та комунальні послуги на адресу КИЇВЕНЕРГО.
Станом на 20 січня 2015 року гроші за платежами, прийнятими від мешканців столиці з 6 січня 2015 року, на рахунок Компанії зараховані не були.
Оскільки договірні відносини з боку ПАТ «Енергобанк» порушені, а гарантії стабільних взаєморозрахунків у майбутньому відсутні, компанія КИЇВЕНЕРГО рекомендує своїм клієнтам оплачувати комунальні послуги та електроенергію в інших банківських установах.
На даний момент компанія КИЇВЕНЕРГО вживає всіх необхідних заходів для того, щоби платежі клієнтів, здійснені в касах «Енергобанку» в січні цього року, надійшли на рахунок Компанії.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації.