ПАТ «Київенерго» укладає прямі договори з киянами на постачання тепла
Компанія КИЇВЕНЕРГО уклала договори з ЖЕО на поставку майже 7100 будинкам столиці послуг гарячого водопостачання (ГВП) та централізованого опалення (ЦО). Таким чином, для всіх будинків муніципального житлового фонду, де КИЇВЕНЕРГО є постачальником послуг, вже діють договірні відносини. До кінця 2015 року КИЇВЕНЕРГО планує підписати прямі договори на постачання послуг ГВП і ЦО з кожною квартирою.
Відповідно до закону України від 10 квітня 2014 №1198-YII «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення розрахунків за енергоносії» з 1 липня 2014 року ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» є постачальником послуг ГВП та ЦО для населення м. Києва. Оскільки на поквартирний облік в КИЇВЕНЕРГО переходять одночасно більше 700 тисяч киян, письмові договори будуть укладатися з жителями житлових будинків поетапно протягом 2014-2015 рр.
До цього моменту КИЇВЕНЕРГО є постачальником послуг для мешканців столиці на підставі норм чинного законодавства та опублікованого договору-приєднання, а також договірних відносин з житлово-експлуатаційними організаціями (ЖЕО). На сьогоднішній день компанією оформлені договірні відносини з ЖЕО всіх районів столиці.
Форма договору про надання послуг ГВП та ЦО для населення розроблена відповідно до типового договору, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 № 630. Договір розміщений на клієнтському сайті КИЇВЕНЕРГО, а також опублікований у газеті «Хрещатик» від 6 серпня 2014 року.
Кияни зможуть підписати договір з ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» в письмовому вигляді з вересня 2014 року і до кінця 2015 року при зверненні до центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) КИЇВЕНЕРГО, які розташовані в кожному районі Києва. Для зручності своїх клієнтів компанія найближчим часом створить можливість завчасно записатися в електронній черзі ЦОК через клієнтський сайт КИЇВЕНЕРГО.
При зверненні мешканця столиці до ЦОК співробітник КИЇВЕНЕРГО проводить звірку наданих документів із інформацією ЖЕО по базі Головного інформаційно-обчислювального центру КМДА (ГІОЦ). За умови, що дані збігаються, клієнт в цей же день зможе підписати договір. У разі розбіжностей (наприклад, змінився власник квартири, відбулося перепланування приміщення, були встановлені/замінені прилади обліку тощо), виникне необхідність врегулювання таких питань з ЖЕО для реєстрації відповідних змін.
Крім того, компанія бере на себе зобов'язання по повірці лічильників гарячої води і теплової енергії, що використовується населенням. Витрати на обслуговування та повірку лічильників гарячої води закладені в новий тариф, затверджений Постановою № 757 від 18 червня 2014 Нацкомпослуг (3% в структурі тарифу).
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю з посиланням на прес-службу ПАТ «Київенерго»