ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» враховуватиме поточні показання всіх лічильників гарячої води


Компанія ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» використовує і надалі використовуватиме показання фактичного обсягу споживання гарячої води для всіх своїх клієнтів, у яких встановлені лічильники гарячої води. Для зручності киян до розрахунку приймаються і надалі прийматимуться показання як тих лічильників, що вже повірені та опломбовані, так і тих, які ще мають пройти цю процедуру.
Оскільки ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» як і раніше враховуватиме поточні показання всіх квартирних приладів обліку гарячої води, киянам не варто турбуватися та створювати необґрунтований ажіотаж у центрах обслуговування клієнтів.
Компанія ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» впроваджує додаткові заходи для повірки якомога більшої кількості лічильників у зручний для клієнтів спосіб. Відтепер прилади обліку не потрібно демонтувати, передавати на експертизу і потім знову монтувати. Завдяки спеціалізованому обладнанню та згідно з погодженою ДП «Укрметрстандарт» методикою фахівці ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» виконують роботи із повірки приладів обліку гарячої води безпосередньо на місці встановлення — у квартирах клієнтів.
Цю послугу ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» виконує для клієнтів безкоштовно, оскільки вартість повірки лічильників гарячої води закладена національним регулятором до тарифу на гарячу воду для населення. За підсумками повірки клієнти отримують свідоцтво відповідності приладу обліку нормативним вимогам (сертифікат UCSM) або довідку про його непридатність.
Для замовлення послуги повірки лічильників гарячої води клієнтам необхідно звертатися до контакт-центру компанії ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» за номером 1588 або (044) 202-1588 з мобільного.
«Компанія створила всі умови для того, аби кияни могли замовити послугу з повірки лічильників гарячої води у будь-який зручний для них час, а допоки розраховуватись за гарячу воду за поточними показаннями тих приладів обліку, які в них працюють», – зазначив комерційний директор компанії ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» Євген Бушма.