ПАТ «КИЇВЕНЕРГО» запровадило практику виїзного обслуговування клієнтів


Кияни отримали можливість скористатися новим зручним сервісом від компанії КИЇВЕНЕРГО – мобільними центрами обслуговування клієнтів. Це реакція компанії на виникнення попиту на консультаційні послуги з боку мешканців міста під час переходу на прямі договори з енергопостачальною компанією. Щоб уникнути черг у центрах обслуговування, КИЇВЕНЕРГО запропонувало клієнтам комфортний та оперативний спосіб отримання інформації та послуг неподалік їх домівок.
За допомогою мобільних центрів обслуговування клієнти КИЇВЕНЕРГО можуть:
- укласти договір про користування електроенергією;
- укласти договір про надання послуг з централізованого опалення та постачання гарячої води;
- написати заяву на опломбування лічильників гарячої води.
Мобільні центри обслуговування вже працюють у Дніпровському та Деснянському районах (22, 26 та 29 вересня, 3, 6, 10, 13, 17, 20, 24, 27, 31 жовтня), Святошинському (3, 6, 17, 20 та 31 жовтня) та Оболонському (22, 26, 29 вересня та 10, 13, 24, 27 жовтня) районах столиці. Про місце розташування та графік роботи виїзного обслуговування можна дізнатися за посиланням http://kyivenergo.ua/news/286.
Святошинський район |
||
пр-т Корольова, 10А |
19.09.2015 |
з 10:00 до 13:00 |
вул. Картвелішвілі, 9А |
03.10.2015 |
з 10:00 до 13:00 |
бул. Ромена Роллана, 11 |
06.10.2015 |
з 15:00 до 18:00 |
вул. Якуба Коласа, 15Б |
17.10.2015 |
з 10:00 до 13:00 |
вул. Ірпінська, 71 |
20.10.2015 |
з 15:00 до 18:00 |
вул. Підлісна, 3 |
31.10.2015 |
з 10:00 до 13:00 |
Джерело: ПАТ «Київенерго»