Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Педагоги Святошино розробили модель організації наступності закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти з питань інклюзивного навчання (фото)

Опубліковано 27 лютого 2018 року о 16:55
фото

Організація наступності закладів освіти завжди займала визначну позицію у розвитку освіти Святошинського району. Адже реалізація державної політики у галузі освіти на місцях, в контексті освітньої реформи, пов’язана з реалізацією особистісно-орієнтованого підходу до дитини, права здобувачів освіти щодо розвитку їх, як особистостей.

Педагогічні колективи закладів освіти Святошино організовують співпрацю з питань наступності, розвитку інклюзії, інтеграції ланок дошкільної та загальної середньої освіти в інклюзивній освіті. Командою фахівців управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, представниками адміністрації закладів освіти і педагогічними колективами розроблено модель наступності ЗДО і ЗЗСО з питань інклюзивного навчання. Зміст моделі наступності орієнтовано на співпрацю закладів дошкільної освіти та загальної середньої освіти за територіальним принципом; співпрацю батьківської громади; особливості відвідування закладів освіти дітьми з особливими освітніми потребами; співпрацю педагогічних колективів закладів освіти з випускниками з ООП та їх родинами.

27 лютого 2018 року під час засідання Школи «Вектор інклюзії» представники адміністрації закладів освіти з інклюзивною і спеціальною формою навчання, а також закладів освіти, у яких планується відкриття спеціальних та інклюзивних груп/класів удосконалювали модель наступності з питань інклюзивного навчання.

Впровадження моделі наступності закладів освіти з питань інклюзивного навчання – творчий і, водночас, відповідальний процес, адже від якості партнерських відносин колективів ЗДО і ЗЗСО, співпраці батьків і фахівців команди індивідуального супроводу дитини, залежить рівень адаптації дитини з особливими освітніми потребами до закладу освіти, якість надання освітніх послуг, формування у всіх учасників освітнього процесу задоволення від навчання і спілкування.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux