Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Педагогічна рада «Особливості адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання» відбулась в СШ №200 (фото)

Опубліковано 27 жовтня 2015 року о 14:40
фото

27 жовтня 2015 року з метою аналізу адаптаційного процесу учнів 5-х класів в спеціалізованій школі №200 відбулась педагогічна рада «Особливості адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання».

У зв’язку з переходом до середньої школи перед учнями постає проблема адаптації до нових вчителів, нових вимог, нового режиму дня тощо. Частина дітей починає демонструвати дезадаптацію - неадекватні механізми пристосування дитини до школи, що виявляються у проблемах у навчальній діяльності, порушеннях поведінці, конфліктах, психогенних захворювань та викривленнях особистісного розвитку. Для запобігання таким процесам в спеціалізованій школі розроблена і систематично втілюється в життя програма «Адаптація-5», яка передбачає: вибір класних керівників та поступове ознайомлення з класом, спостереження за навчальною діяльністю учнів під час відвідання уроків, проведення тренінгів на згуртованість учнівського колективу, визначення рівня сформованості пізнавальних процесів (пам’ять, мислення), визначення рівня особистісної готовності до нових умов навчання (мотивація до навчання, рівень самооцінки, соціометрія, методики «Сходинки», «ДВОР», «Коло інтересів»), визначення рівня розвитку уваги та творчих здібностей, експертну оцінку класних керівників, щодо продуктивності результатів навчальної діяльності учнів, аналіз соціальних аспектів розвитку учнів та їхньої зайнятості в позаурочний час, проведення спеціально організованих розвивальних вправ з метою підвищення згуртованості учнівського колективу, групове та індивідуальне консультування учнів, їх батьків та вчителів за результатами психологічної діагностики.

Ефективність процесу адаптації визначається успіхами у навчальній діяльності дитини при збереженні фізичного та психічного здоров'я. Успішній адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання сприяють цілеспрямованість дій педагогів, професіоналізм, досвідченість та співпраця з батьками.

Традиційно, результати роботи з адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання аналізуються і узагальнюються під час осінньої педагогічної ради.

Під час педради вчителі заслухали заступника директора з навчально-виховної роботи Маляренко Т.Л. «Очікувані результати і реальна картина навчально-виховної діяльності учнів 5-х та 10-х класів», практичного психолога Неділько В.В. «Роль діагностування і самоаналізу в розвитку творчого потенціалу учня» та класних керівників 5-х класів, які презентували класні колективи.

Узагальнені результати психолого-педагогічних досліджень та педагогічної ради школи будуть представлені та обговорені на батьківських зборах 5-х класів.

 

Джерело:СШ №200


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux