Педагогічна рада "Система роботи педагога в сучасному освітньому просторі" у спеціалізованій школі №304 (фото)


Нещодавно у спеціалізованій школі №304 відбулася педагогічна рада на тему "Система роботи в сучасному освітньому просторі". Вмотивований вчитель - агент змін сучасного освітнього простору в умовах формування Концепції нової української школи. Ганна Єлізаріївна Шуть, директор школи, зазначила у своєму виступі, що в Новій українській школі діти мають здобути уміння і компетентності потрібні у ХХ1 столітті, нашим дітям потрібна освіта для життя, і це головна мета нової української школи.
Формула нової української школи - відповідь на запит потреб особистості, а наш випускник - це інноватор, особистість, патріот, який володіє ключовими компетентностями для життя. Успішна школа - успішна держава, а хто робить школу успішною? Так це вчитель, особистість, фахівець.
Педагогіка партнерства, вчитель - учень. Юлія Олександрівна Жежера, заступник директора, у своєму виступі зазначила, що згуртований і дружній колектив - це запорука успіху у педагогічному колективі. Дружні взаємини дають змогу педагогам спільно долати професійні труднощі й мотивувати одне одного до особистого зростання.
Що таке тимбілдінг у педагогічному колективі, принципи тайм- менеджменту? Ці та інші питання педагоги розглядали під час виконання творчих вправ: які є інструменти тимбілдінгу, які найважливіші умови створення привабливого професійного іміджу вчителя, що призводить до втрати його привабливості .У проекті учнів з предмету "Громадянська освіта", учні ставили будь - які 3 запитання, будь якому вчителю, також відбувся зворотній зв'язок проект "Етичний Кодекс вчителя СШ 304". Творчо і цікаво виконали вправу" Вчитель майбутнього, який він?"
Педагогічний колектив школи впевнено дивиться у майбутнє та готовий бути колективом вчителів, які утворюють" педагогічну симфонію" успішної школи - успішної держави.
Джерело: СШ №304.