Педагогічний колектив СШ №40 поділився досвідом із впровадження інновацій в освітній процес (фото)
20 березня 2014 року у спеціалізованій школі №40 відбувся семінар для педагогічних працівників «Інновації в освіті та педагогічний колектив».
Заступник директора з виховної роботи Гончарук І.О. зазначила, що основу інноваційних процесів складають дві важливі проблеми педагогіки – проблема вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду та проблема впровадження досягнень психолого-педагогічної науки в практику. Ірина Олександрівна детально проаналізувала обставини інноваційної спрямованості педагогічної діяльності в умовах школи, що розвивається.
Заступник директора з навчально-виховної роботи С.Г. Бабіч-Куриляка розпочала дискусію про передовий педагогічний досвід і впровадження досягнень педагогічної науки. При цьому вона акцентувала увагу присутніх на тезі, що передовий педагогічний досвід розрізняють за обсягом і рівнем творчої самостійності його автора. Далі Світлана Григорівна проаналізувала раціоналізаторський і новаторський види передового педагогічного досвіду на прикладах вчителів початкової школи
Директор школи О.Е. Полторацький у своєму виступі зазначив, що реформування системи освіти і пристосування до цього процесу школи №40 є одним із найважливіших завдань нашого часу. Також він запевнив педагогічних працівників, що адміністрація школи і надалі буде створювати сприятливі умови праці та підтримувати тих педагогічних працівників, які впроваджуватимуть інновації у навчально-виховний процес.
Далі, в рамках семінару, відбулися дебати, під час яких своїм досвідом із впровадження інновацій поділилися молоді колеги.
Фастівець О.Ю., вчитель музичного мистецтва запропонувала обговорити питання впровадження інноваційних технологій в навчально-виховний процес, і зазначила, що це є провідною умовою розвитку творчої особистості, що здатна адаптуватися до мінливих умов сучасності.
Поєднання традиційних та інноваційних підходів, застосування їх в навчально-виховному процесі, так щоб найбільш повно розкрити здібності й талант, розвивати ініціативу та творчий пошук.
Семенчук Г.Ф., вчитель початкових класів озвучила власне бачення питання розвитку пізнавальної активності на уроках математики.