Педагогіка партнерства у закладах освіти Святошино долає стереотипне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами (фото)


«Якщо вчитель став другом дитини,
якщо ця дружба осяяна благородним захопленням,
поривом до чогось світлого, розумного,
у серці дитини ніколи не з’явиться зло»
Василь Сухомлинський.
Педагогіка партнерства набуває важливого значення, як вектор гуманного і творчого підходу до кожного учасника освітнього процесу. Концепція Нової української школи базується на якісно новому рівні побудови взаємовідносин між учнями, педагогами і батьківською громадою. Новий зміст освіти щодо співробітництва педагогів і батьків, з метою особистісного розвитку школярів, орієнтує громаду на поважне ставлення до дітей з особливими освітніми потребами.
Дружна педагогічна родина закладу загальної середньої освіти № 297 зі спеціальними та інклюзивними класами Святошинського району визнає основні риси педагогіки співробітництва компонентами «формули нової школи».
Учні спеціальних та інклюзивних класів характеризуються підвищеною чутливістю і сприйнятливістю. Саме тому педагоги закладу загальної середньої освіти № 297 використовують особистий приклад, спільний пошук рішень, відверті бесіди, справедливу і незалежну оцінку, як інструменти педагогіки партнерства.
Модель освіти Нової української школи максимально наближає суспільство до інклюзивної освіти, свободи педагогічної творчості та обов’язкове врахування інтересів і можливостей кожної дитини.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації