Понад 200 працівників «Центру комунального сервісу» продовжують надавати дистанційні послуги киянам
Опубліковано 29 березня 2022 року о 15:19
фото


Понад 200 працівників комунального концерну «Центр комунального сервісу» продовжують у дистанційному режимі консультувати мешканців столиці з більш як 40 видів житлово-комунальних питань. Серед них варіанти оплати послуг, завіряння нарахувань та їхні коригування, передача показників лічильників тощо.
На сьогодні, зокрема, доступні наступні сервіси ЦКС:
- особистий кабінетна сайті ЦКС – для оплати в онлайн-режимі та передачі показань вузлів розподільного обліку теплової енергії, постачання гарячої води і централізованого водопостачання (лічильників);
- електронний рахунок– для оформлення заявки на підключення до особистого кабінету та отримання онлайн-рахунку;
- месенджерна Facebook-сторінці – для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- зворотний зв’язокна сайті ЦКС – для оперативних консультацій;
- розділ «Дистанційне обслуговування»– для оформлення заявок, зокрема, для отримання дублікату рахунку-повідомлення;
- (044) 247-40-40– сall-центр – для консультацій та передачі показань лічильників;
- стаціонарні номери телефонів– для передачі показань лічильників (номери у таблиці нижче);
- Skype-зв’язок– для отримання консультацій з усіх питань із можливістю обміну документами;
- 0 800 404 407– безкоштовна телефонна лінія для передачі показань лічильників з мобільного;
- розділ «Додатковий сервіс»– для замовлення повірки, заміни чи встановлення лічильників.