Практичні психологи ДНЗ наголосили на важливості використання гри у своїй роботі (фото)


«Бути готовим до школи - не означає вміти читати, писати і рахувати. Бути готовим до школи - означає бути готовим всьому цьому навчитися»
(Венгер Л. А.)
20 квітня 2017 року на базі ДНЗ № 532 відбувся районний семінар-практикум практичних психологів дошкільних навчальних закладів з досить цікавою темою: «Гра та її значення для психічного розвитку дошкільнят», який проводила Наталя Цал-Цалко, практичний психолог даного закладу.
На початку семінару Леся Братанова, завідуюча ДНЗ № 532 «Країна дитинства», проаналізувала роботу практичного психолога закладу, зупинилася на особливостях роботи педколективу та, зокрема, практичного психолога.
Наталя Цал-Цалко, практичний психолог ДНЗ № 532, зробила повідомлення колегам у формі презентації: «Гра та її значення для психічного розвитку дошкільнят». Психолог ознайомила присутніх із фрагментом заняття з дітьми старшої групи: «Подорож у країну Ігроляндію» (з елементами музикотерапії).
Підбиваючи підсумки семінару, Наталя Медвідь, методист науково-методичного центру, зазначила, що гра має велике значення в системі фізичного, морального, трудового та естетичного виховання дошкільнят. Дитині потрібна активна діяльність, яка сприяє підвищенню її життєвого тонусу, задовольняє його інтереси, соціальні потреби. Ігри необхідні для здоров'я дитини, вони роблять її життя змістовнішим, створюють впевненість у своїх силах.
Довідково: своєчасне та правильне застосування різних ігор у виховній практиці забезпечує рішення завдань, поставлених «Програмою виховання і навчання в дитячому садку», найбільш прийнятною для дітей формі. Прогресивне, розвиваюче значення гри полягає не тільки в реалізації можливостей всебічного розвитку дітей, але і в тому, що вона сприяє розширенню сфери їхніх інтересів, виникнення потреби в знаннях, становленню мотиву нової діяльності - навчальної, що є одним з найважливіших чинників психологічної готовності до навчання дитини в школі.
Таким чином, гра пов'язана з усіма сторонами виховної та освітньої роботи дитячого саду. У ній відображаються і розвиваються знання та вміння, отримані на заняттях, закріплюються правила поведінки, до яких привчають дітей до життя.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту