Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Практичні психологи визначили пріоритетні напрямки розвитку психологічної служби освітніх закладів (фото)

Опубліковано 05 листопада 2015 року о 15:58
фото

Робота психологічної служби освітніх закладів району перебуває під постійною увагою науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА, як один з рушіїв реформування сучасної освіти.

05 листопада 2015, відповідно до плану роботи, в актовому залу управління освіти, молоді та спорту відбулася інструктивно-методична нарада практичних психологів загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів, яку проводила Наталія Медвідь, новопризначений методист науково-методичного центру РУОМС.

Розглядалися питання, які завжди на часі, пов’язані із щоденним життям учнівських колективів: «Особливості діяльності психологічної служби закладів освіти Святошинського району в 2015-2016 н.р», «Психолого-педагогічний супровід дошкільників та учнів ЗНЗ протягом року. Пріоритетні напрями діяльності психологічної служби району» тощо.

Відкрив нараду Олег Ільюк, в. о. директора НМЦ, який відзначив роль психологічної служби в учбовому процесі, зупинився на індивідуальній роботі практичного психолога з певною категорією дітей в освітніх закладах та зосередив увагу присутніх на основних робочих моментах діяльності психологічної служби.

Про організаційно-методичне забезпечення діяльності психологічної служби освіти району говорила Наталія Медвідь. Вона інформувала присутніх про організацію і особливості супроводу проходження адаптаційного періоду дітей в загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладах.

Практичні психологи обговорили і узгодили питання організації роботи методоб’єднання на грудень місяць, визначили пріоритетні завдання подальшої співпраці:

- розгортання профілактичної роботи і системного підходу до організації превентивного виховання в навчальному закладі;

- своєчасне виявлення і попередження можливих труднощів в розвитку дитини, обумовлених її індивідуально-психологічними особливостями;

- створення стійкого сприятливого психологічного клімату навколо дитини в дитячій освітній установі.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux