Практичні психологи закладів освіти Святошина взяли участь у семінарі-практикумі щодо супроводу обдарованих дітей (фото)


22 січня 2015 року о 10-00 в спеціалізованій школі №304 пройшов семінар-практикум «Супровід обдарованих дітей протягом навчального року» для практичних психологів загальноосвітніх навчальних закладів.
Обдарованість – це система якості психіки, що розвивається впродовж життя й визначає можливість досягнення людиною більш високих (надзвичайних, неабияких) результатів в одному або кількох видах діяльності порівняно з іншими людьми.
«Обдаровані люди приносять велику користь державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, школою і сім'єю постає завдання навчання і виховання таких дітей»,- зазначила у вітальному слові директор спеціалізованої школи №304 Ганна Єлізарівна Шуть.
«Серед найбільш цікавих і загадкових явищ природи дитяча обдарованість традиційно займає одне з провідних місць. Проблеми її діагностики і розвитку хвилюють педагогів впродовж багатьох століть. Інтерес до неї в даний час дуже високий, що легко може бути пояснено суспільними потребами,- зазначила Урманчева Н.М, методист психологічної служби Святошинського району.
Медвідь Н.Ю, практичний психолог СШ№304 під час презентації своєї роботи ознайомила присутніх з особливостями вікової обдарованості дітей, завданнями та формами роботи з ними. Велику увагу було приділено питанню, як виявити обдарованих дітей у клас та, які вправи застосовувати для розвитку творчих здібностей?
Спостерігаючи за обдарованими дітьми можна свідчити про те, що найістотнішу роль у розвитку цих дітей відіграє людина, яка спеціально займається з дитиною, ураховує її індивідуальні особливості й користується в неї авторитетом. Це може бути один із батьків, учитель або будь-яка інша людина, яка в потрібний момент впливає на розвиток обдарованості дитини.
Отже, складність і специфіка роботи з обдарованими дітьми вимагають залучення до її вирішення різних фахівців - педагогів, психологів, вчених, діячів культури і спорту. Необхідною умовою повноцінного і позитивного розвитку дитини є взаємодія педагогів та інших фахівців з його батьками. Педагоги повинні розуміти, що обдаровані діти потребують особливої уваги, індивідуального підходу, копіткого плекання їхнього таланту. Тільки за такого ставлення обдаровані учні зможуть стати інтелектуальною елітою країни, реалізувати свій творчий потенціал.
Джерело: управління освіти