Практичні психологи закладів освіти Святошинського району вивчали досвід використання асоціативних метафоричних карт
17 квітня 2014 року о 10-00 на базі навчально-виховного комплексу «Лілея» відбулась зустріч творчої групи практичних психологів ДНЗ, НВК, ЗНЗ по роботі з асоціативними метафоричними картами.
Метафоричні асоціативні карти - це унікальний інструмент і помічник практичного психолога, який у нашій країні з'явився недавно. Вони є унікальною проективною методикою для роботи з різною проблематикою як індивідуально, так і в груповому режимі з широким спектром застосування, від психотерапії до сімейної гри, від бізнесу до театру. Карти стимулюють творчий потенціал та комунікацію, а також можуть використовуватися в якості гри.
На зустрічі Ткач Разіда, практикуючий психолог-консультант, доктор філософії в галузі психології, ділилась своїм досвідом роботи з асоціативними метафоричними картами у психологічному консультуванні та корекції, з метою ознайомлення учасників творчої групи із правилами роботи та видами метафоричних карт та надання основних принципів техніки роботи з цим психологічним інструментарієм у роботі психолога.
«Метафоричні асоціативні карти дозволяють людині, яка звернулась за допомогою, використовувати нескінченну кількість комбінацій і тем при роботі в різні періоди психотерапії»,- зазначила Паламарчук І.Г., методист психологічної служби науково- методичного центру районного управління освіти.
Під час обговорення цієї зустрічі психологи прийшли до висновку, що метафоричні асоціативні карти дозволяють обійти внутрішній опір і раціональне мислення шляхом зниження свідомої цензури та створюють атмосферу безпеки і довіри. При цьому дозволяють швидко і наочно отримати необхідний обсяг інформації для якісної роботи з людиною, якій потрібна допомога та діагностувати її проблему, дозволяючи звернутися до психотравмуючої ситуації через метафору, і тим самим уникнути додаткової ретравматизації.
Тож, учасники творчої групи під час зустрічі отримали знання про специфіку застосування різних наборів карт у практичній діяльності психолога; навички та сформовані вміння роботи психолога з даною категорією карт; стимул для пошуку власних ресурсів; необхідні методичні матеріали для роботи із клієнтом; теоретичний кейс із даної проблематики.
Джерело: управління освіти