Працівники КП «РЕО – 3» реагують на звернення мешканців
Опубліковано 19 листопада 2014 року о 16:40
фото


Аварійні ситуації на внутрішньобудинкових мережах центрального опалення та водопостачання змушують комунальників миттєво реагувати на звернення мешканців, що надходять на районну диспетчерську службу, адже розуміють. Що чим швидше буде локалізовано аварію, тим меншими будуть її наслідки.
Комунальники констатують, що останнім часом почастішали скарги на стан внурішньоквартирних стояків водопостачання.
Днями комунальники ліквідували один з таких поривів на стояку холодного водопостачання в квартирі житлового будинку №12 на вулиці Сім’ї Сосніних.
Замінивши частину пошкодженої труби діаметром 25 мм, комунальники відновили водопостачання будинку, перекрите у зв’язку з аварією.