Працює антикорупційний сервіс Міндоходів «Пульс»
Ефективна робота сервісу «Пульс» (044) 284-00-07 допомагає налагодити взаємодію підрозділів податкової служби, попереджує виникнення непорозумінь у повсякденній роботі.
У відповідності до наказу Міндоходів і зборів України від 18.06.13 № 184 «Про опрацювання інформації, яка надходить на сервіс «Пульс», відповідальними посадовими особами ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві не пізніше 3 робочих днів, наступних за датою надсилання інформаційної картки, вживаються заходи для забезпечення вирішення по суті порушених питань.
Так, за шість місяців поточного року на сервіс «Пульс» надійшло 53 звернення щодо роботи інспекції, що становить близько 8 % від загальної кількості по м. Києву. Питання, з якими зверталися громадяни, стосувались реєстрації податкових накладних – 11 інформаційних карток, проведення перевірки – 7 карток, щодо прийняття звітності – 13 карток, з питань переходу підприємства до іншої ДПІ – 4 картки, щодо видачі довідок та дозвільних документів – 7 карток, щодо роботи ДПІ – 10 карток, зняття з обліку підприємства – 1 картка.
Для досягнення порозуміння та упередження повторних звернень, заступниками начальника ДПІ, за необхідності, проводились зустрічі із заявниками, під час яких роз’яснювалась правомірність дій працівників ДПІ.
«Пульс» і надалі є надійним двостороннім зв’язком, гарантованим засобом консультаційної та практичної допомоги платникам.
Джерело: ДПІ у Святошинському районі ГУ Міндоходів у м. Києві.