Превентивна освіта та виховання: рефлексія проблем, досвіду, перспективи (фото)
Під такою назвою, 30 грудня 2013 року в спеціалізованій школі №200, з метою
актуалізації знань педагогів з проблеми превентивної освіти і виховання та спрямування їх на поглиблене розуміння пріоритетів і завдань, можливостей їх вирішення, формування системи партнерства та співробітництва з батьками і учнями, а також розвиток особистісних якостей, що мають сприяти професійному успіху, відбулась педагогічна рада.
На порядку денному наради: питання поняття превентивності, як складової виховання життєво компетентної особистості; практика реалізації превентивного підходу в освітньому процесі; аналіз моніторингового дослідження за анкетами «Система цінностей учнів», «Ми та наші діти» (анкета для батьків) та анкети для вчителів про стан превентивної освіти в класних колективах; підвищення особистісного захисту учнів в ситуаціях, пов’язаних з ризиком вживання алкоголю засобами інформаційно-освітньої протиалкогольної програми «Сімейна розмова»; попередні результати впровадження програми формування здорового способу життя та профілактики ВІЛ «Захисти себе від ВІЛ».
Під час педради вчителі проаналізували стан роботи з превентивного виховання в школі, основні проблеми поточного моменту з питань превентивного виховання та визначили шляхи подальшої роботи в даному напрямку.
За результатами роботи педагогічної ради практичним психологам та класним керівникам закладів освіти було надано доручення розробити та впровадити індикатори (критерії та показники) позитивного впливу класних колективів на девіантність та дезадаптованість у поведінці учнів; систематично проводити моніторинг рівня розвитку згуртованості класного колективу; активізувати роботу в навчальному та виховному процесах по формуванню в учнів життєвих навичок, що сприяють здоровому способу життя (ефективність спілкування; співчуття; розв’язання конфліктів; поведінки в умовах тиску, погроз; робота в команді, співробітництво; самоусвідомлення, само оцінювання та самоконтроль; аналізу проблем і прийняття рішень; визначення життєвих цілей та програм; мотивації успіху та тренування волі).



