Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Про роботу ЦНАП у період карантину

Опубліковано 14 серпня 2020 року о 12:21
фото

1. З 12 березня ЦНАП працює в особливому режимі, надаючи послуги населенню.

2. На виконання розпорядження керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про окремі питання роботи центрів надання адміністративних послуг у місті Києві на період ліквідації наслідків надзвичайної ситуації регіонального рівня, яка відноситься до категорії «Медико-біологічні НС» код 20713 «Надзвичайна ситуація, пов'язана з епідемічним спалахом небезпечних інфекційних хвороб» від 06.04.2020 року № 14, в роботі ЦНАП введено певні обмеження щодо прийому громадян у період карантину, зокрема частково змінено формат надання послуг громадянам (альтернативні способи замовлення послуг).

3. 24 адміністративні послуги наразі є доступними для замовлення дистанційно через зручні державні онлайн-сервіси, 56 адміністративних послуг надаються засобами поштового зв’язку, 47 адміністративних послуг надаються через особисте звернення.

4. Прийом заявників та видача готових документів у ЦНАП здійснюється за попереднім записом в електронній черзі через офіційний веб-портал адміністративних послуг міста Києва та мобільний додаток PQService в смартфоні.

5. Допомогу при реєстрації в електронну чергу надає громадянам Call-центр ЦНАП, де адміністратори дистанційно консультують заявників з питань отримання адміністративних послуг. За 5 місяців карантину на гарячу лінію надійшло близько 9000 дзвінків.

6. Тимчасово призупинено особисті консультації суб’єктів звернень у приміщенні ЦНАП. Консультації заявникам СНАП надають дистанційно по телефону.

7. Дистанційно консультації надаються також через електронну пошту Центру та сторінку у Фейсбук.

8. На період карантину в інфраструктурі ЦНАП запроваджено аспекти, які мінімізують ризики розповсюдження вірусу:

- нанесено маркування безпечної соціальної дистанції для заявників у черзі перед входом до ЦНАП та в приміщенні центру;

- робота ЦНАП організована таким чином, щоб одночасно у відкритій частині приміщення перебувала кількість громадян, яка не перевищує кількість адміністраторів (1 особа на 1 адміністратора)

- громадяни з ознаками інфекційних захворювань, задля безпеки інших відвідувачів та працівників ЦНАП, у приміщення не допускаються.

- прийом відвідувачів відбувається з дотриманням усіх санітарно-гігієнічних правил та норм

- вхід до ЦНАП здійснюється після проведення температурного скринінгу за наявності захисної маски та гумових рукавичок.

- засобами індивідуального захисту та дезінфекції забезпечено працівників та створено умови для використання їх відвідувачами

- для заявників організовано місця для очікування своєї черги на свіжому повітрі поза межами приміщення ЦНАП

- в приміщенні ЦНАП встановлено спеціальні контейнери для збору використаних засобів індивідуального захисту для їх подальшої утилізації.

9. Процес прийому документів організовано таким чином, щоб суб’єкт звернення якомога менше часу перебував у будівлі ЦНАП (для визначених послуг біля входу до ЦНАП встановлено скриньки для кореспонденції)

10. Забезпечено розміщення на вході до приміщення ЦНАП інформаційних матеріалів про способи дистанційного зв’язку з центром, попереднього запису на прийом.

11. Способи отримання окремих послуг в електронній формі через онлайн-сервіси органів державної влади та інформація про актуальні зміни в роботі ЦНАП на період карантину активно висвітлюється на сторінці Центру у Facebook ЦНАП Святошинської РДА.

12. За статистикою прийому заявників, відповідно до даних офіційного веб-порталу адміністративних послуг м. Києва, через ЦНАП Святошинського району з 12.03.2020 по 13.08.2020 оформлено – 20087 адміністративних справ та видано 19019 готових документів

13. Незабаром ЦНАП Святошинського району долучається до реалізації проєкту єМалятко, тож святошинці зможуть скористатися повним комплексом реєстраційних послуг для новонароджених.

Тримаючи руку «на пульсі» подій, адміністратори вже пройшли відповідні навчання та готові надавати громадянам якісний сервіс.

Нагадуємо, що за допомогою комплексної послуги «єМалятко» за однією заявою можна отримати близько 10 державних послуг від різних органів влади:

  • державну реєстрацію народження дитини;
  • визначення походження дитини;
  • призначення державної допомоги при народженні;
  • призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
  • визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
  • реєстрація місця проживання дитини;
  • внесення інформації про дитину до Єдиного державного демографічного реєстру з присвоєнням унікального номеру запису в ньому;
  • реєстрація дитини у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (отримання номеру РНОКПП).

 

Джерело: ЦНАП


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux