Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Проблемні аспекти впливу ЗМІ на масову свідомість підростаючого покоління (фото)

Опубліковано 29 січня 2018 року о 09:34
фото

25 січня 2018 року в спеціалізованій школі № 196 з поглибленим вивченням іноземних мов, відбулось засідання фокус-групи для соціальних педагогів освітніх закладів Святошинського району на тему: «Проблемні аспекти впливу ЗМІ на масову свідомість підростаючого покоління», яке провела методист науково-методичного центру РУОМС Совенко Лариса Петрівна.

У вступному слові перед соціальними педагогами району Совенко Л.П. відзначила, що сьогодні засоби ЗМІ все активніше впливають на різні аспекти життєдіяльності суспільства. Соціалізацію сучасної людини неможливо розглядати без врахування впливу ЗМІ (засобів масової інформації). Формування моральних норм, зразків соціальної поведінки, ціннісних орієнтацій, ідеалів відбувається в соціокультурному просторі, де поряд з такими інститутами соціалізації, як сім`я і школа, надзвичайно важлива роль належить засобам масової інформації.

Мендель Олена Василівна, директор СШ №196 розповіла про педагогічний та учнівський колективи закладу, про особливості освітньої діяльності, про основні напрямки роботи, поділилася планами роботи та розвитку закладу на майбутнє.

Дробіт Ірина Василівна, соціальний педагог СШ № 196 розглянула з колегами тему фокус-групи «Проблемні аспекти впливу ЗМІ на масову свідомість підростаючого покоління» та розкрила для присутніх соціальних педагогів питання:

  • Роль мас-медіа в житті підлітка.
  • Найбільш поширені технології підсвідомого впливу.
  • Критерії перевірки достовірності інформації.
  • Критичне мислення як фактор адекватного сприйняття впливів ЗМІ.

Підводячи підсумки засідання фокус-групи Совенко Л.П. наголосила, що засоби масової комунікації включають в себе досить розширений арсенал способів впливу на підсвідомість людини з метою впровадження відповідних установок, закладення шаблонів поведінки. До засобів масової комунікації відносяться крім ЗМІ ще й кіно, театр, відеофільми тощо, тобто все, за допомогою чого можна впливати на масову аудиторію, що передається за допомогою будь-яких носіїв - листівки, рекламні плакати тощо, які теж можна віднести до засобів масової комунікації.

 

Джерело: управління освіти, молоді та спорту


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux