Протягом поточного року житлово-комунальна інспекція провела понад 520 перевірок якості надання послуг киянам
У 2019 році житлово-комунальна інспекції міста обстежила 527 житлових будинків на основі скарг і зауважень мешканців, що стосувалися якості житлово-комунальних послуг. У результаті проведено перерахунок на загальну суму понад 13 млн грн. Про це повідомив начальник Управління (інспекції) самоврядного контролю Станіслав Москалевський.
«Із початку року наша інспекція провела 527 обстежень і перевірок житлових будинків на якість послуг. Ми оперативно реагуємо на звернення киян та моніторимо гарячі лінії 1551 та 1557, а також на нашій сторінці у соцмережі Facebook», – сказав Станіслав Москалевський.
Він зауважив, що ключовою метою роботи інспекції є покращення сервісу та надання якісних послуг. Серед основних пріоритетів – прибирання прибудинкової території та належне утримання дитячих ігрових майданчиків, що стосується більш теплої пори року, а з початком зими – контроль за підготовкою будинків до старту опалювального сезону та прибирання снігу.
Станіслав Москалевський конкретизував, що протягом року інспекцією проведено низку перевірок щодо неякісного утримання будинків, споруд та прибудинкових територій і послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, обстежено дитячі ігрові майданчики, оцінено якість підготовки до осінньо-зимового періоду в житлових будинках. Окрім того, фахівцями оглянуто міжквартальні проїзди та прибудинкові території житлових будинків усіх районів Києва та оцінено, чи зможе за потреби проїхати там снігоочисна техніка.
Станіслав Москалевський зазначив, що в результаті спільних перевірок Управління із виконавцями послуг – керуючими компаніями, тепло- та водопостачальними підприємствами – усунено недоліки, за потребою здійснено перерахунок споживачам.
Нагадаємо, що нещодавно заступник голови КМДА Петро Пантелеєв дав доручення муніципальній інспекції перевіряти адреси, де кияни скаржаться на якість водопостачання й опалення.