Проведено нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі
25 березня 2014 року виконуючим обов’язки голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Володимиром Морозовим спільно з Управлінням житлово-комунального господарства адміністрації та житлово-експлуатаційними організаціями району проведено чергову нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва.
Під час наради було поінформовано про стан виконання впровадження програмно-апаратного комплексу електронної диспетчерської служби у Святошинському районі міста Києва.
Станом на 25.03.2014 товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ЦЕНТР» спільно з комунальним підприємством «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва» проведено:
- аудит оперативно-диспетчерських служб району;
- тестування периферії оперативно-диспетчерських служб району;
- підписання тристоронніх актів працездатності периферії оперативно-диспетчерських служб району;
- перевірка даних та наповнення системи оперативно-диспетчерських служб району;
- навчання директорів та головних інженерів комунальних підприємств роботі в обліковій системі;
- комп’ютеризація робочих місць;
- впровадження системи в комунальному підприємстві «Ремонтно-експлуатаційна організація - 2».
За підсумками наради надано доручення комунальному підприємству «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва» спільно з товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ЦЕНТР» доопрацювати проблемні питання, що були озвучені під час наради, та продовжити впровадження електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва.
Джерело: Управління житлово-комунального господарства