Проведено нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва
10 вересня 2013 року проведено нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва.
У нараді прийняли участь представники Управління житлово-комунального господарства Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, Комунального підприємства «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва» та Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙ К’Ю ЕС», радники голови Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Світлицький А.В. та Малишев І.В.
Під наради зазначено переваги роботи електронної диспетчерської служби, а саме:
- підключення до оперативно-диспетчерської служби (далі - ОДС) всіх житлових будинків, що знаходяться на обслуговуванні комунальних служб району;
- проводиться запис всіх звернень громадян, що надійшли на ОДС, та зберігання звернень на сервері;
- оперативне прийом та розгляд звернень громадян, що надійшли на ОДС, скорочення часу на передачу звернення до виконавця;
- оперативне інформування мешканців щодо аварійних ситуацій;
- синхронізація звернень з КБУ «Контактний центр м. Києва»;
- контроль виконання планових робіт комунальними службами району;
- достовірна та оперативна інформація щодо аварійних зупинок ліфтів, аварійних відключень будинків від холодного-, гарячого водопостачання, централізованого опалення, тощо;
- фіксація всіх дій диспетчера ОДС та персональна відповідальність диспетчера;
- можливість отримання різноманітної аналітичної бази;
- контроль за роботою комунальних служб району.
За підсумками наради вирішено до кінця поточного року організувати роботу електронної диспетчерської служби у Святошинському районі міста Києва.
Джерело: управлінням житлово-комунального господарства Святошинської РДА.