Проведено нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва
20 січня 2014 року заступником начальника Управління житлово-комунального господарства адміністрації Євгеном Мужиченко проведено чергову нараду з питання організації роботи електронної диспетчерської служби у Святошинському районі м. Києва.
У нараді прийняли участь представники Комунального підприємства «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва» та Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ЦЕНТР».
Під час наради було поінформовано про стан виконання впровадження програмно-апаратного комплексу електронної диспетчерської служби у Святошинському районі міста Києва.
Станом на 20.01.2014 товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ-ЦЕНТР» спільно з комунальним підприємством «Дирекція з утримання та обслуговування житлового фонду в Святошинському районі м. Києва» проведено:
- аудит оперативно-диспетчерських служб району;
- тестування периферії оперативно-диспетчерських служб району;
- підписання тристоронніх актів працездатності периферії оперативно-диспетчерських служб району;
- перевірка даних та наповнення системи оперативно-диспетчерських служб району.
Відповідно до затвердженого плану впровадження програмно-апаратного комплексу електронної диспетчерської служби у Святошинському районі міста Києва планується здійснити до 01.04.2014.
За підсумками наради надані відповідні доручення.
Джерело: управління житлово-комунального господарства Святошинської РДА.