Психологічний супровід молодих педагогів у дошкільному навчальному закладі (фото)
Психологічний супровід молодого спеціаліста — це формування майбутнього професіонала педагогічної діяльності, систематичне відстеження динаміки розвитку професійно значущих та особистісних рис педагогічних працівників. Це також надання рекомендацій педагогам, адміністрації навчального закладу щодо розвитку та створення оптимальних умов із самореалізації кожного педагога. Це й індивідуальна психологічна підтримка педагогів, які мають труднощі у професійний та особистісній сфері.
Дуже важливо допомогти молодому спеціалісту адаптуватися до нових умов праці та способу життя. Тому, 27 лютого 2014 року на базі дошкільного навчального закладу № 463 (вул. Доброхотова, 24-А) відбувся семінар-практикум «Психологічний супровід молодих педагогів у дошкільному навчальному закладі» за участю практичних психологів ДНЗ та НВК Святошинського району.
Відкрила роботу семінару Паламарчук Інга Генріхівна, методист психологічної служби.
Москаленко Лідія Андріївна, завідуюча дошкільним навчальним закладом № 463 окреслила пріоритетні напрямки роботи практичного психолога в ДНЗ № 463.
Систему організації психологічного супроводу молодих педагогів в дошкільному навчальному закладі висвітлила Калугіна Світлана Іванівна, практичний психолог ДНЗ № 463
Під час проведення семінару-практикуму присутні працювали в інтерактивних групах, в яких проводилися фрагменти тренінгових занять для педагогів «Школа молодого педагога». Метою діяльності такої школи є забезпечення проходження етапу первинного засвоєння спеціальності, нових функціональних обов’язків з мінімальними психологічними труднощами, створення умов для максимально швидкого включення молодих педагогів в освітньо-виховний процес.
Підсумовуючи роботу семінару Інга Генріхівна зазначила, що останнім часом число молодих спеціалістів, що приходять до дошкільного закладу дуже невелике, не дивлячись на гостру недостатність професійних кадрів, до того ж великий відсоток спеціалістів залишають заклад в перші три місяці роботи. На цьому фоні одною із першорядних задач навчального закладу стає всебічна підтримка тих молодих спеціалістів, які обрали нелегкий шлях вихователя.



Джерело: управління освіти