"Київхліб" відкриє в столиці мережу магазинів "дешевого" хліба


Київська міська адміністрація та компанія ПАТ "Київхліб" підписали договір про створення роздрібної торговельної мережі з продажу соціальних сортів хлібобулочних виробів.
Про це на прес-конференції 24 грудня сказав заступник голови КМДА Ігор Ніконов.
"Ми пройшли всі процедури і готові підписувати договір. Люди матимуть 3 види хліба, 3 роки вони ("Київхліб") не мають права ці ціни змінювати", - сказав перший заступник голови КМДА.
На його думку, при сьогоднішньому зростанні цін це хороші умови для підтримки незахищених верств населення
Реалізація договору передбачає встановлення 200 тимчасових споруд роздрібної торгівлі у зручних для киян місцях в кожному районі міста.
За попередніми підрахунками, обсяг залучених інвестицій до реалізації кожного з 4 лотів становитиме близько 46 мільйонів гривень.
Відповідно до договорів, термін установки об'єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами становить від 6 тижнів до 4 місяців.
Перший такий об'єкт, за словами Ніконова, з'явиться у столиці вже в січні.
Так, "Київхліб" зобов'язується протягом 3-х років здійснювати продаж хліба житньо-пшеничного ("Український") вагою 0,95 кг за ціною 5,25 гривні, хліба пшеничного 1 ґатунку ("Пшеничний") вагою 0,65 кг за ціною 4,05 гривні, батона нарізного ("Київського") вагою 0,5 кг за ціною 4,15 гривні.
Ці види хліба мають бути постійно в наявності і становити не менш як 70% від загального асортименту.
Крім того, загальний асортимент продовольчих товарів, крім хліба, який може реалізовуватися в зазначених об'єктах, включає молочну групу товарів, безалкогольні напої, інші кондитерські вироби, чай, каву.
Джерело: відділ з питань внутрішньої політики, зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації