Реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами у закладі загальної середньої освіти № 222 Святошинського району (фото)


Забезпечення освітою дітей з особливими освітніми потребами є провідною ідеєю у контексті реформування системи освіти в Україні. Засадами державної політики у сфері освіти є забезпечення рівного доступу до освіти без дискримінацій за будь-якими ознаками, розвиток інклюзивного середовища, забезпечення універсального дизайну та розумного пристосування.
У закладі загальної середньої освіти № 222 Святошинського району інклюзивне навчання базується на визнанні сильних сторін розвитку дитини з особливими освітніми потребами, здійснюється моніторинг індивідуальних досягнень учнів, у тому числі з особливими освітніми потребами. Прикладом такої роботи є «учнівське портфоліо», як накопичувальна система індивідуальних досягнень.
Педагогічний колектив закладу освіти № 222 використовує у роботі по впровадженню моделі інклюзивної освіти передовий педагогічний досвід щодо залучення учнів з особливими освітніми потребами у проекти соціального та виховного змісту разом з усіма учнями школи. Так, у спільних творчих виставках, учнівських заходах, освітніх проектах виховуються дружні стосунки між учнями, розуміння та взаємодопомога, підвищується рівень обізнаності учнівської громади щодо потреб і можливостей дітей з особливими освітніми потребами.
Джерело: управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації.