Реалізація проекту «Одарована дитина» в СШ № 196 (фото)
«Генії не падають з неба, вони повинні
мати можливість утворитися і розвиватися.»
А. Бабель
Талановиті й обдаровані діти завжди впливали і впливають на розвиток і характер суспільства. Тому талант і обдарованість вважають багатством кожної держави. Ще Конфуцій пропонував відбирати й інтенсивно розвивати обдарованих дітей. Якісний стрибок у розвитку нових технологій спричинив за собою різке зростання потреби в людях, що володіють нестандартним мисленням. Перетворення, які відбулися у вітчизняній системі освіти, за останнє десятиліття змінили ставлення до учнів з неординарними здібностями.
У спеціалізованій школі № 196 вироблено систему пошуку, виявлення та роботи з обдарованими дітьми. Обдарована дитина – це дитина, яка виділяється яскравими, очевидними іноді видатними досягненнями (або має внутрішні передумови для таких досягнень), в тому чи іншому виді діяльності.
На педагогічній раді «Науково-методичне забезпечення роботи з обдарованими учнями», засідання якої відбулося під час зимових канікул, було розглянуто такі питання:
І. Система роботи спеціалізованої школи №196 щодо підтримки обдарованих і талановитих дітей, стимулювання їх творчого потенціалу.
- «Створення умов для оптимального розвитку обдарованих дітей»,
- «Сходинки творчого зростання».
- «Роль учителя у навчанні обдарованої особистості».
- «Специфіка навчання обдарованих учнів з іноземних мов».
- «Спектр заходів задля розвитку інтелектуальних здібностей учнів як підґрунтя інноваційного, творчо-конструктивного потенціалу молодого покоління».
- «Реалізація художньо-естетичної обдарованості – шлях до всебічного розвитку особистості».
- «Психомоторна обдарованість як засіб виховання й розвитку конкурентоспроможного покоління українців».
- «Психологічний супровід розвитку обдарованих дітей».
- «Портфоліо досягнень 10-А, 11-А класів».
ІІ. Презентація науково-методичної проблеми школи на 2014-2019рр. «Впровадження інноваційних технологій у конструюванні креативного середовища як засобу становлення обдарованої особистості».