Робочий візит керівника ГУ Держказначейства в м. Києві до святошинських колег


13 листопада 2018 року відбулося робоче відрядження начальника Головного управління Державної казначейської служби України у місті Києві Тетяни Григорівни Грицун до Управління Державної казначейської служби України у Святошинському районі міста Києва, що мало на меті виконання контрольно-наглядових функцій та надання практичної допомоги. Під час візиту на робочій нараді було розглянуто актуальні питання ефективної організації робочого процесу, у тому числі, у зв’язку з наближенням завершення бюджетного року.
Детально висвітлено питання забезпечення виконання контрольних функцій під час здійснення казначейського обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, інших клієнтів та вжиття відповідних заходів впливу у разі порушення ними чинного законодавства.
Особливу увагу було приділено контролю здійснення та погашення попередньої оплати згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117, зі змінами, акцентовано на нагальності проведення роз’яснювально-інформаційної роботи на предмет своєчасного подання мережі до органів казначейства відповідно до вимог наказу Міністерства фінансів України від 23.08.2012 № 938.
Також наголошено на необхідності проведення роз’яснювально-інформаційної роботи серед розпорядників та одержувачів бюджетних коштів місцевих бюджетів стосовно відкриття рахунків на єдиному МФО у зв’язку із запровадженням централізації видатків з 01.01.2019.
Окремим предметом обговорення стали питання впровадження системи дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства - Казначейство» та автоматизованої системи «Є-звітність», проблеми кадрового та матеріально-технічного забезпечення.
Джерело: Управління Державної казначейської служби України у Святошинському районі міста Києва.
Під керівництвом голови журі Галини Йосипівни Новикової, методиста науково-методичного центру управління освіти, молоді та спорту Святошинського району, кращі фахівці початкової школи району оцінили конкурсні роботи учнів.
Джерело: ЗЗСО № 35.