Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації (фото)
На виконання річного плану роботи школи, шкільної програми «Адаптація-5» та з метою підвищення уваги вчителів до реалізації принципу розвивальної та виховної спрямованості навчання як домінантної складової у формуванні особистості в період адаптації, 29 вересня 2013 року в спеціалізованій школі №200 відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».
Під час засідання, перед педагогічним колективом виступили:
- Відповідальна за роботу в мікрорайоні школи Дударенко Л.М. з аналізом перспектив формування контингенту школи згідно Закону України «Про освіту»;
- Практичний психолог Главник О.П. з аналізом адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.
- Класні керівники 5-х класів з візитівками.
- Заступник директора з навчально-виховної роботи (початкові класи) Дятел О.І. з порівняльним аналізом підсумків ДПА в 4-х класах 2013 року та зондувальних контрольних робіт з української мови, математики та англійської мови, проведених в жовтні 2013 року відповідно до програми «Адаптація-5»
- Заступник директора з навчально-виховної роботи Маляренко Т.Л. на тему «роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».
Вчителі жваво включились в обговорення актуальних проблем адаптації 5-х класів до життя в середній школі. Тож, в проекті рішення педагогічної ради були зазначені шляхи покращення адаптації учнів до нових умов навчання:
1. Вчителям-предметникам:
- активніше впроваджувати в навчально-виховний процес технології особистісно-орієнтованого навчання;
- враховувати вікові індивідуальні особливості дітей;
- здійснювати індивідуальний підхід до учнів;
- сприяти формуванню активної позиції учня на уроці через використання інтерактивних форм і методів;
2. Створити програми тренінгів для учнів 1-11 класів з розвитку мотивації до навчання, суспільно-корисної праці та формування моральних цінностей;
3. Розробити рекомендації для учнів школи з питань саморегуляції дій, самоосвіти і самовиховання та щомісяця публікувати їх на сайті школи;
4. Розглянути питання «Психологічний комфорт в сім’ї, як запорука успішної особистості» на класних батьківських зборах.







