Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації (фото)

Опубліковано 29 жовтня 2013 року о 15:45

На виконання річного плану роботи школи, шкільної програми «Адаптація-5» та з метою підвищення уваги вчителів до реалізації принципу розвивальної та виховної спрямованості навчання як домінантної складової у формуванні особистості в період адаптації, 29 вересня 2013 року в спеціалізованій школі №200 відбулося засідання педагогічної ради на тему: «Роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».

Під час засідання, перед педагогічним колективом виступили:

-        Відповідальна за роботу в мікрорайоні школи Дударенко Л.М. з аналізом перспектив формування контингенту школи згідно Закону України «Про освіту»;

-        Практичний психолог Главник О.П. з аналізом адаптації учнів 5-х класів до нових умов навчання.

-        Класні керівники 5-х класів з візитівками.

-        Заступник директора з навчально-виховної роботи (початкові класи) Дятел О.І. з порівняльним аналізом підсумків ДПА в 4-х класах 2013 року та зондувальних контрольних робіт з української мови, математики та англійської мови, проведених в жовтні 2013 року відповідно до програми «Адаптація-5»

-        Заступник директора з навчально-виховної роботи Маляренко Т.Л. на тему «роль виховного та розвивального потенціалу уроку в розвитку особистості дитини в період адаптації».

Вчителі жваво включились в обговорення актуальних проблем адаптації 5-х класів до життя в середній школі. Тож, в проекті рішення педагогічної ради були зазначені шляхи покращення адаптації учнів до нових умов навчання:

1. Вчителям-предметникам:

- активніше впроваджувати в навчально-виховний процес технології особистісно-орієнтованого навчання;

- враховувати вікові індивідуальні особливості дітей;

- здійснювати індивідуальний підхід до учнів;

- сприяти формуванню активної позиції учня на уроці через використання інтерактивних форм і методів;

2. Створити програми тренінгів для учнів 1-11 класів з розвитку мотивації до навчання, суспільно-корисної праці та формування моральних цінностей;

3. Розробити рекомендації для учнів школи з питань саморегуляції дій, самоосвіти і самовиховання та щомісяця публікувати їх на сайті школи;

4. Розглянути питання «Психологічний комфорт в сім’ї, як запорука успішної особистості» на класних батьківських зборах.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux