Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Доступність
  • A-
    A+
  • Стара версія
Святошинська районна в місті Києві державна адміністрація
офіційний вебпортал

Роман Лелюк: Інформаційна кампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб

Опубліковано 15 березня 2021 року о 13:27
фото

 

Інформаційна кампанія протидії COVID-19 у 2020 році охопила 4 мільйони осіб. Про це повідомив директор Департаменту суспільних комунікацій КМДА Роман Лелюк під час публічного представлення інформації про виконання бюджетних програм Департаментом у 2020 році.

За його словами, кампанія інформування киян щодо протидії поширенню COVID-19 стала одним із найбільших викликів 2020 року. Міська влада оперативно відреагувала на нові реалії. Було забезпечено щоденне широке інформування про ситуацію щодо COVID-19 та дії міської влади.

Телеканал «Київ» першим запустив онлайн уроки для школярів, які навчалися вдома. Крім того, транслювалася низка ексклюзивних телепроєктів: багатогодинний щоденний інформаційний марафон «Спецпроект «Карантин», документальний фільм «Карантин» про події у Києві, інформаційно-просвітницький проект «COVID без брехні». Радіо «Київ FM» стало одним із першоджерел інформування слухачів про заходи, які здійснює місто для боротьби з пандемією.

Масштабна кампанія зовнішньої реклами охопила всі види носіїв у кожному районі міста. До того ж, Департаменту вдалося виграти грант у 63 тисячі доларів від «Bloomberg Philanthropies» на інформаційні кампанії щодо протидії поширення коронавірусу.

«Ми планували свою діяльність таким чином, щоб донести інформацію до всіх категорій киян. Для молоді ми обирали діджитал-канали. Для старшого покоління проводили інформування через традиційні медіа – телебачення, радіо та пресу. Інформація супроводжувала киян усюди: від під’їзду, де вони живуть, у громадському транспорті, яким вони користуються, до торгових центрів і соціальних установ, які вони відвідують. Завдяки цьому інформкампанія протидії COVID-19 охопила 4 мільйони осіб», – повідомив Роман Лелюк.

Загалом Департамент спільно з комунальним підприємством «Центр публічної комунікації та інформації» здійснив 26 інформаційно-комунікаційних кампаній, присвячених інструментам громадської участі у житті міста, екологічній безпеці, патріотичному вихованню та іншим напрямам.

«Міська влада змогла якісно комунікувати з киянами в цей складний час. Але умови пандемії змушують нас ще більше уваги приділяти інструментам діалогу влади та жителів. Тому їх розвиток є одним із основних пріоритетів роботи Департаменту і надалі», – прокоментував Роман Лелюк.

 Джерело: КМДА.


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux