Розгляд звернень громадян в громадській приймальні управління праці та соціального захисту населення у І кварталі 2014 року
Виконання завдань по галузі «Соціальний захист населення», покладено на управління праці та соціального захисту населення, що дає можливість розв’язувати найгостріші проблеми мешканців району та покращити життя сімей з дітьми, інвалідів та інших найбільш незахищених верств населення району, які потребують соціальної підтримки.
З метою надання всебічної підтримки інвалідам, самотнім громадянам, малозабезпеченим родинам та сім’ям з дітьми, здійснення контролю за своєчасною виплатою підприємствами та установами різних форм власності та господарювання заробітної плати мешканцям району управлінням праці та соціального захисту населення щодення здійснюється прийом громадян.
До громадської приймальні управління праці та соціального захисту населення за І квартал 2014 року звернулося – 30857 громадян, які порушили – 45 питань.
За відповідний період минулого року звернулося – 26533 громадян.
В порівнянні з відповідним періодом 2013 року спостерігається збільшення загальної кількості на – 4324 звернень.
Основні питання, які порушували громадяни у своїх зверненнях за І квартал 2014 року:
- призначення державних допомог та компенсацій – 7608;
- забезпечення протезними виробами та засобами реабілітації – 922;
- питання надання “Картки киянина” – 2992;
- роз’яснення чинного законодавства – 2306;
- призначення субсидії – 1781;
- з питання санаторно-курортного лікування – 342;
- інші – 14906.
Заступники начальника управління та начальники відділів, які забезпечують роботу громадської приймальні управління, відповідно до затвердженого графіку, постійно проводять роз’яснювальну роботу з питань реалізації громадянами права на звернення і особистий прийом громадян та забезпечують щоденне функціонування телефону “гарячої” лінії управління (405-35-58). Так, за І квартал 2014 року прийнято – 234 дзвінки від мешканців району, яким надано змістовні роз’яснення стосовно порушених ними питань.
Особисто начальником управління за І квартал 2014 року розглянуто - 78 звернень громадян.
З різних питань соціального напрямку необхідно звертатися на телефон «гарячої лінії» управління за номером 044 405 35 58 або особисто за адресою вул. Гната Юри, 14- Б, каб. 116 громадська приймальня.
Джерело: управління праці та соціального захисту населення Святошинського району.